Johanna Bergvall

Kitty style

Kategori: Vardagslivet

Jag tycker det är starkt av er som ändå ger fan på att besöka min blogg fast än jag är världens sämsta bloggare! I dag är jag självklart ledig som alla andra och njuter till fullo! Har också en rolig sak att berätta för er som inte är vän med mig på Facebook - jag och älsklingen åker till Turkiet nu på söndag! Vi blir borta en vecka, och jag ska bara ta det lugnt i solstolen om dagarna, läsa en bok och ta in solens strålar (självklart blir det magplask i poolen också!).  Vi har Wifi på rummet på hotellet och om det är bra så lovar jag att försöka blogga något inlägg!
 
I går fick jag även ett väldigt fint paket hem! Min kompis Victoria som är i Tokyo just nu och pluggar japanska sa att hon skulle skicka ett vykort. Hade verkligen inte förväntat mig allt detta jag fick! Blev så himla glad! Verkligen en fin kompis jag har!
 
I paketet innehöll:
  • Ett brev
  • Pocky panda
  • Söta pandakakor
  • Hello kitty mask (när man är sjuk you know!)
  • Hello kitty ätpinnar
  • Hello Kitty potatisskalare
  • 4 par lösögonfransar
  • En applicerare till blusher. Man biter på den och ler för att sedan markera ut vart man ska lägga på roughen! 
 
I dag passar jag på att använda en av lösögonfrasarna! O så mitt söta diadem med kattöron! ^^
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Karina säger:
    2013-05-29 | 14:46:36
    Bloggadress: http://karinahidalgo.blogg.se

    Åh vad fin du är!! :o

    Svar: Tack så mycket! :)
    Johanna Bergvall

Kommentera inlägget här: