Johanna Bergvall

Ensam hemmakväll

Kategori: Vardagslivet

Tjäääna bloggen! (Har kollat för mycket på Café bärs så säger hela tiden "tjäääna" till allt o alla....)
 
Min karl är ute på vift - utan mig! Närmre sagt, han är på personalfest i stan. Han sa att han skulle komma hem vid ett-tiden, helt okej för mig! ^^
 
Själv sitter jag i vardagsrumssoffan och dricker Pepsi. En tråkig och ensam hemmakväll helt enkelt! Jag funderade och började att fixa till en ny bloggdesign för bloggintresset börja långsamt växa fram i mig igen! Men jag känner mig fortfarande rätt nöjd med den jag har nu så bytte profilbild i alla fall, hehe!
 
Jag försöker bli mer aktiv på Instagram också! Så följ mig gärna om ni vill! Min instagram är Ichigo90. Här är tre bilder jag lagt upp senaste veckan!
 
 
 

 
1. Upptäckte att Sephora öppnat mitt i stan! De har tydligen funnits där i snart 2 månader?! Köpte UNDERBARA peelings och en duschkräm. II 2. Examenspresent från Kamilla, så himla fin! Bär den jämt! II 3. Examensblommor från Shinichirou, min pojkvän! Kom på att jag aldrig nämnt hans namn i bloggen?! Haha!
Kommentera inlägget här: