Johanna Bergvall

Sjukling

Kategori: Vardagslivet

Samma dag som när skolan började i tisdags kände jag hur krasslig jag började känna mig, jo tack, jag har fått världens förkylning. I går och idag har det varit som värst. Har svårt att sova på nätterna och i morse gick jag upp 05:30 för att ta en dusch, var så täppt i näsan.
På eftermiddagen fick jag nog och fick lock för ena örat samt ett sms att jag är sen med min mobilräkning (den är nu beald), så jag ringde gulle och sa hur jäkla piss jag mådde, ont i huvudet, snorig, täppt i näsan (samtidigt, ja!) och är fruktansvärt rastlös. Men det värsta av allt.. VI HAR INGEN MAT HEMMA! Han erbjöd sig att komma över och sova kvar fast egentligen skulle han ha kommit hit i morgon... 
 
Min reaktion...  
 
Ja ja, nu ligger vi i sängen och han försöker sova. Och jag sitter och snorar bredvid honom...

KOMMENTARER:

  • Emma säger:
    2013-01-11 | 10:35:24

    Du kände dig..panda?....eller va?

Kommentera inlägget här: