Johanna Bergvall

<3

Kategori: Vardagslivet

Hej bloggen!
 
Här var de bloggtorka som vanligt, ursäkta mig! Händer en del saker i livet och har inte haft ork eller tid att blogga. Provet i Anestesi & farmakologi sluta i katastrof så omprov kommande fredag, dessutom har jag omprov i morgon i Oral hälsa 1 vilket är sista omprovet, nu måste jag klara det! Det ska jag också! Det har jag gett mig tusan på! Men inte bara tråkigheter har hänt, utan jag och min gulle är nu tillsammans och jag öhhh typ bor hos honom på heltid, eller njae, 95% då! 
En annan rolig sak som ska hända, så fort jag får mina pengar från CSN ska bara jag och älsklingen boka en weekend till London! Vi planerar att åka mellan 9-11 februari! Är helt till mig! Trots att skolan inte går så himla bra just nu är jag i alla fall lycklig i övrigt. <3
 
 
 
Får bjuda på en gammal bild på mig ^^''
Kommentera inlägget här: