Johanna Bergvall

I'm....ok?

Kategori: Vardagslivet

Vet ni vad? I morgon har jag som sagt prov i Oral hälsa 1, klockan är strax över nio och jag har inte börjat plugga än...
 
Helt ärligt orkar jag inte, har ingen energi eller lust. Jag har ändå två provtillfällen till på mig förutom i morgon men jag ska ändå delta på provet för att se vad de är för frågor som kommer. Men ja, de e rätt pinsamt och sitta som ett frågetecken och lämna in ett tomt prov. Sak samma!
 
Jag har inte mått bra psykiskt sen en händelse i somras och jag vet inte ens om jag nämnt om vad som har hänt via bloggen? *kollar arkivet* Jo det har jag tydligen, för er som inte minns (eller inte vet) så fick jag i alla fall mitt hjärta krossat av en kille jag träffat i ett halvår. Jag har aldrig älskat någon så djupt förut, men han hade inte de känslor för mig som jag hade för honom.
Antagligen så tror folk och även jag själv ibland att jag har gått vidare helt, men helt ärligt har jag inte det, det svider fortfarande i hjärtat i bland och brukar få ångestattacker. Det är svårt att släppa det helt, o jag väntar bara på den dagen det ska hända och förhoppningsvis så fort som möjligt.
 
 
Tidigare i dag...
Kommentera inlägget här: