Johanna Bergvall

Broccoli! ^w^

Kategori: Vardagslivet

Hej bloggen!
 
Jag var ute i lördags och i söndags kom jag inte hem för än strax innan halv tolv på kvällen, då var jag jättetrött så tog en dusch och sedan var det läggdags! Brukar vanligtvis vara ledig på måndagar från skolan, men i dag var jag där för en avtryckslektion.
 
I morgon har jag bara prov i Oral hälsa 1, klockan är halv fyra och jag har fortfarande inte satt igång och pluggat, men jag ska väl om någon stund. Orkar inte stressa upp mig inför det, har ju tre provtillfällen på mig ju!
Hur som helst bakade jag vit kladdkaka när jag kom hem i dag! ^^ O i går när jag var hemma hos en kompis åt vi broccoli och jag har blivit GALEN i broccoli nu! Jag ska nog sätta mig i en broccolidiet.. Mmmm!
 
 
Nästa gång jag tröstäter ska jag tröstäta broccoli i stället jämfört med Pusheen!
Kommentera inlägget här: