Johanna Bergvall

Kläderna har kommit!

Kategori: Vardagslivet

God kväll bloggen!
 
Nu har jag visst hamnat i en sån där bloggfattig period igen. Saken är den, jag vill ändå inte gå för fort fram men jag har träffat någon jag tycker mycket om och håller på att lära känna. Vi kan inte riktigt slita oss ifrån varandra! Har varit hos honom sedan i tisdags men i dag är jag hemma för en "mellanlandning". I morgon ska jag träffa Kamilla och ska se till att jag blir klar med alla julklappar! Sedan ska jag på kvällen gå på bio med sötnosen och se Skyfall.
 
MEN!! Mina saker från DreamV har kommit! Jag fick betala fetaste tullavgiften hitills någonsin.. 600 spänn.. Sak samma, ni får ursäkta att jag ser helt konstig ut, men tog bilderna precis när jag kom hem.
 
Hoppas ni alla får en trevlig helg! <3
 
 
 
Jag är helt kär i allt <3 Speciellt väskan, nej kappan! Nej klänningarna... ALLT! <3 ^^
 
 
 
O en söt liten bild på mig från i tisdags ^^
 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2012-12-15 | 00:06:13

    Älskar kappan *w*

Kommentera inlägget här: