Johanna Bergvall

Förkyld..

Kategori: Vardagslivet

Tjohej!
Ursäkta att jag inte bloggat på dagar. Kan man skylla på förkylning? Kände mig krasslig redan i söndags och hade svinont i halsen hela måndagen. Inge kul var det att sova i natt heller, en helvetesnatt som jag kallar det. Vaknade oberäkneligt många gånger, frös som en isbit och hade nog hög feber vilket gjorde att det jag drömde kopplades till när jag vaknade då jag precis innan jag vakna i drömmen stod mamma framför mig, och vad ser jag inte framför mig när ja vaknar?! Jo, fick en syn av mamma! Blundade en gång men hon stod fortfarande där. Sen fick jag panik och drog täcket över huvudet, men när jag drog bort det så var synen borta! Haha! Aja, hoppas att jag blir frisk snart! Funderar också på att beställa lite från Pinky Paradise igen men har beslutångest vilka linser jag ska köpa..

Kommentera inlägget här: