Johanna Bergvall

Promenera 20 meter?

Kategori: Vardagslivet

Förkylningen har slagit ut på riktigt nu! Tårarna rinner som aldrig förr och det känns som man har tio liter snor i näsan. Det jobbiga är att när jag ska snyta mig så är piercingen lite i vägen PLUS(!) att jag har ett sår i ena näsborren.

Jag undrar som min tröja från Novaqueen kan ha hamnat i brevlådan idag. Pengarna drogs igår (har inte kollat men de ska ha gjort det) från mitt konto och är dem snabba borde jag få paketet idag. Jag orkar inte gå ut och kolla, men nu när det inte snöar och med min nyfikenhet går det inte att avstå. Kan behöva en liten promenad på tjugo meter också! Hahaha!


Ni ser ögonen? Hahaha!!

KOMMENTARER:

  • - Alexandra! säger:
    2010-11-30 | 18:58:48
    Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

    Nej men fy, så jobbigt för dig, Johanna! Lider med dig, hoppas du blir frisk snart!

  • eran d säger:
    2010-11-30 | 19:21:26
    Bloggadress: http://iltuocuore.blogg.se/

    åh vad du är vacker älskling ... :) <3

Kommentera inlägget här: