Johanna Bergvall

Hotellfrukost - vatten & bröd

Kategori: Vardagslivet

Kom precis upp på rummet igen efter att ha ätit hotellfrukost. Tänk att jag klarar att gå upp klockan 08:00-PÅ EN LÖRDAG!! Fanns mycket att vällja mellan på frukosten. Tog mig en ostfralla med ost o korv på. Åt några skedar yoghurt med bananchips. Operationen gör att jag inte orkar äta så mycket (själva grejen duuuh) så det är jobbigt att försöka sluta äta av de goda!! Men det måste jag ju, annars får jag ont i magen. Klarade av att äta långfrukost! Så jag slapp få ont i magen. Men de roliga är att trots kaffe och juice som jag tog var de bättre för magen när jag drack vatten.
Så man kan säga att frukosten blev vatten och bröd. Haha, men jävligt gott bröd, med pålägg!


Lite pirrig. Dess o Mulle sägs ha en överraskning till mig när jag kommer hem!!! Undra va det är?!!! :P

Ne, nu ska jag ut på nya äventyr i Malmö - umgås med pensionärer!

KOMMENTARER:

  • - Alexandra! säger:
    2010-05-29 | 14:12:35
    Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

    Åh, hotellfrukost - det är speciella grejer det. Mycket gott åt du! :D

Kommentera inlägget här: