Johanna Bergvall

Bus eller godis? Låt bli mitt godis ungjävlar!

Kategori: Vardagslivet

Hallo!!!
Orkade inte blogg Igår. kom hem klockan halv ett på natten från födelsedagsfirandet. Tusan så trevligt det var! Jag var mer social än vad jag vågade förut. Kan det bero på min viktnedgång? ;) jaa!
Ne det var så trevligt att man fick motvilligt säga att vi var tvugna att åka hem.


Idag har mor, far o jag vart nere och handlat mat i Ösmo. Jag gjorde dessutom ett hemligt ärende! ;) mer får ni veta om några dagar! :)

Det är något fel på mig tror jag. Har endast lyssnat på julmusik i 3 dagar nu!!! Faan vad jag vill ha december!! Känner på mig att jag kan finna min julkänsla i år och inte min depression!! Förutom att jag stressar upp mig med skolan lite så börjar jag tycka att mitt liv är underbart mycket roligare!

Köpte också Twilight tidningen igår! Har inte läst den än. Men jag var tvungen att göra testet: "Är du Twilightnörd?"..
Ja, ni kan ju gissa om jag blev det eller inte :P haha!

Ne, nu ska jag, mamma o pappa bereda oss för att skrämma snorungarna som säger "Bus eller godis!"
Hahaha ne skoja bara ;) men dem ska fan inte få ta mitt godis!!!!

KOMMENTARER:

  • Kamilla säger:
    2009-10-31 | 19:33:54

    Haha älskar din attityd: LÅT BLI MITT GODIS UNGJÄVLAR!

    Borde införa den på alla aspekt i livet ;)

    Du svarar inte på mitt telefonsamtal? Inte bra johanna, inte bra :P

  • Carro säger:
    2009-11-01 | 00:14:17

    jag vägrar öppna dörren xD :P

Kommentera inlägget här: