Johanna Bergvall

"Men fredag är ändå den dagen som känns bäst..."

Kategori: Vardagslivet

Äntligen helg!
Imorgon ska jag städa rummet. Kanske möblera om också. Måste flytta sängen från elementet! Kunde fan inte sova inatt. Det var för varmt i rummet. Gick och la mig klockan tolv och somnade inte för än tjugo minuter i tre kanske. Tur var jag utvilad när jag väl vaknade idag. Duschade och åkte sedan till skolan. Efter plugget åkte jag hem till Kamilla och vi fortsatte med att spela Spyro. Jag blir bara rädd av TV spel men kommit på att det e bättre att spela två, då kan den ena hjälpa den andra ;). Mötte sedan pappa vid pendeltåget i Farsta strand och begav oss hemmåt. På kvällen blev pappa godissugen så vi åkte till Ica Ösmo, där vi också hämtade ut mina kläder ifrån Ellos. Läskigt, jag beställde kläderna i onsdags och de har redan kommit! Det är bara tacka och se glad ut.
Allt utom ett par byxor och en skjort-tunika ska lämnas tillbaka. Nöjd i alla fall.. Nu har jag kläder! Ska också passa på att slänga ut allt skit i garderoben och fixa till.

Måste boka biljetter till Sundsvall snart..Ska följa med syster Emma hem till Sundsvall under sportlovsveckan och vara hemmafru.

Trevlig helg!
Kommentera inlägget här: