Johanna Bergvall

Vem vill ta hand om Hana?

Kategori: Vardagslivet

Hej alla glada! (och inte glada)
 
Jag letar fortfarande efter någon som vill ta hand om min BJD Hana?! Det är så himla tråkigt att hon bara ligger i sin kartong och gömmer sig, när något så sött borde få vara framme och skina! Om du känner någon eller om du själv är intresserad utav att adoptera henne, tveka inte att maila mig. Annars får jag nog lägga ut en annons på Blocket.
 
Hana är sparsamt använd, inga fläckar och ser ut som hon gjorde på ankomstdagen. Jag skickar med henne i originalkartong med kläder, skor, två par ögon, en peruk (bilden nedan). Jag köpte Hana för 1500 kronor och vill nu ha 1000 kronor exklusive frakt, prutat och klart. Den som är intresserad skickar jag självklart fler bilder på henne och sakerna som jag skickar med.
 
 
Mer info om Hana hittar ni här!
Bilderna nedan är från Luts, hon bär även sminket som bilderna nedan.
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2013-07-16 | 04:46:43
    Bloggadress: http://www.itsmellslikeemo.blogg.se

    vad menas med två par ögon? kan man ta ut dom?

    Svar: Ja, ögonen är avtagbara :)
    Johanna Bergvall

  • Anonym säger:
    2013-07-24 | 16:06:16

    Finns hon kvar? :))
    -En som är intresserad

    Svar: Japp, hon finns kvar! :)Du kan maila mig på [email protected]
    Johanna Bergvall

  • Anonym säger:
    2013-07-24 | 16:30:17

    Hei!
    Hur mycket blir frakten tror du?

    Svar: Hej!Jag vet inte ännu, försöker kolla på posten.se om de billigaste alternativet att skicka det samt på Luts hemsida om hur mycket dockan väger. Dockan e just nu hos mina föräldrar så den som är intresserad utav att köpa henne kan maila mig, så jag kan så fort som möjligt ta mig ned till päronen o ta fram allt och kolla då. :)
    Johanna Bergvall

Kommentera inlägget här: