Johanna Bergvall

Parken Zoo - Bilder!

Kategori: Vardagslivet

Hej alla glada! (och inte glada)
 
I går var jag som sagt på Parken Zoo i Eskilstuna med älsklingen!  Det var ganska dystert väder men det var bara skönt då det inte var så mycket folk! Jag var duktig och fotade och filmade massa söta djur och tänkte egentligen göra ett filmklipp av det hela, men irritationen av att filmerna visas på sned så orkar jag inte, hehe!
 
Vi hade i alla fall det mycket trevligt! Spelade lite på lotterierna med i förhoppning av att kamma hem storvinsterna! Men otur som vi båda har i spel så vann vi en fjuttig kexchokladMen! Shinichirou spelade nått bollspel och var riktigt duktig och vann 2:a pris! Vad kan ni se lite längre ned! Hihihi! 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nallen som min pojkvän vann åt mig!
Vi kallar honom för Ragge och han ligger nu mellan oss i sängen!
 
 

KOMMENTARER:

  • Ellen säger:
    2013-07-13 | 10:48:45
    Bloggadress: http://sweetrain.blogg.se/

    Du blev månadens blogg i tävlingen på min blogg :D Stort grattis till dig!

Kommentera inlägget här: