Johanna Bergvall

London

Kategori: Vardagslivet

Igår fick min älskling veta att sin semesteransökan blev godkänd! Så fort han kom hem bokade vi flyg och hotell till London! Vi åker tidigt på lördagen den 9 februari och kommer hem nästan vid midnatt på måndagen! Najs! ^^ Vi kände dessutom för att lägga till lite mer pengar för att bo nära och bra, så vi bokade hotell på Hilton Metropole! Så blir karln trött på all shopping kan jag bara slänga alla shoppingkassar på honom så kan han gå upp och vila på rummet medan jag fortsätter på Oxford street på egen hand! Haha!
 
 
 
Ohh! Jag ser så fram emot den här resan! Inte bara för att komma bort från Sverige och shoppa tills plånboken blöder, utan att jag får vara på en av jordens bästa platser med världens bästa kille! <3
 
Ser fram emot alla butiker vi ska besöka! Jag ska ÄNTLIGEN få besöka Victoria's secret som inte hade öppnat förra året jag var där! Dessutom gick vi förbi M&M World (VARFÖR??!!) förra gången, och alltid missat China town... Men aja, i år kör vi! ^^
Kommentera inlägget här: