Johanna Bergvall

3 timmars resväg

Kategori: Vardagslivet

God natt alla läsare ^^
(känns konstigt att börja med "god natt" men det är ju mitt i natten!)


Ska alldeles strax gå och lägga mig för att sova! Den här helgen har varit underbar om jag får säga det själv! ^^ I lördags åkte jag och mamma (mötte upp mina systrar) hem till min kusin vars barn fyller 13 år! Helt otroligt, minns som det var i går som han föddes! Hur som helst, trevligt var det i alla fall, men lite beslutångest fick man om man skulle välja kladdkaka eller morotskaka som de serverade (som gastric bypass'are liksom!!) så jag tog en liten bit av båda! Blev supermätt såklart, haha, och massa kaffe på det!

Vid middagstid när de andra åkte hem till sig så åkte jag upp till Norrtälje för "hemmafrus agerande" igen. Så mycket hemmafru var jag inte dock, utan låg mest i soffan och myste framför TVn! Inte kul var det att åka hem då det som vanligt tar tre timmar...


Nepp, dags att sova! Ska träffa Kamilla i morgon på förmiddagen då vi ska sätta och vid stadsbibloteket och studera! Tjingeling!



En konstig gammal bild jag tog när jag var uttråkad
då jag väntade på pendeln! Enjoy!

Kommentera inlägget här: