Johanna Bergvall

28 december

Kategori: Vardagslivet

Åkte hem idag istället, för jag har några tråkiga men viktiga ärenden att fixa i morgon! Sedan åker jag till stan för att se om det finns något kvar av mellandagsrean och på kvällen åker jag hem till Marie & Jonny för på torsdag åker vi samt Karin och Marc ned till Simrishamn i Skåne för att fira nyår! :) Efterrätten har varit klar sedan i söndags, haha! Jag bad Emma göra den mycket goda kolapajen hon serverade på julafton! Galet god och vet redan att jag kommer få en farlig dumping haha, men lätt värt!

I morgon får jag påfyllning i plånboken och hoppas kunna lägga pengarna på ett par nya cirkellinser nu när jag äntligen vet vilken styrka jag ska beställa. Är även sugen att beställa naglar från denna sida som jag spanat in ett bra tag nu!



BILDBOMB! ^w^
Kommentera inlägget här: