Johanna Bergvall

Virrpanna på jobbet

Kategori: Vardagslivet

Heeeeeeej!

Har jobbat ihjäl mig idag! Fick såklart lite panik i kassan och det blir inte bättre när kunderna handlar för 235 spänn och lämnar fram en 500 lapp! Jag är inte världsbäst på mattematik och på kassan står det inte hur mycket man ska ge tillbaka så min hjärna får blackout! I morgon ska jag ta med mig miniräknare, för det är pinsamt att behöva fråga chefen om hjälp.
En annan jobbig grej är när pensionärer ska beställa fika.......de kan inte bestämma sig vem som ska betala, eller när man har hunnit skriva in allt i kassan säger de "vi betalar var för sig". ÅHHH!! Ja ja, sista dagen i morgon. Jag gillar faktiskt min praktikplats så det kommer bli tråkigt att få sluta, men jag vet inte om de vill ha kvar en virrpanna heller. Fick baka kladdkaka idag på jobbet! ^^

Päronen är med syster Emma o kollar på brasa, medan jag och syster Therése sitter här hemma och har bakat en konstig kaka! Haha!

Nu ska jag dricka på min kaffedrink! <3 mmmm!!

Trevlig valborg och sup inte ihjäl er..?
Kommentera inlägget här: