Johanna Bergvall

Mösspåtagning imorgon

Kategori: Vardagslivet

Just nu är jag inte så taggad inför något imorgon. Vill bara sova. Men imorgon är det förutom en vanlig skoldag också mösspåtagning i skolan! Efter det ska ett antal treor inklusive mig gå till Snaps. Dock tror jag vi inte kommer få plats så får ta de stället man hittar. Sedan ska jag göra något oväntat! Min gamla klasskamrat Isabel (som jag lärde känna under det året jag gick om nian) bjöd mig hem till henne för att grilla! Låter jättetrevligt! Dock vet jag inte vart hon bor och har inte fått svar på hennes sms om det så det blir intressant!

OH JUSTE!!!!!!!!!!!!!!! Imorse när jag läste Metro stod det att Per Morberg skulle ha boksignering....Ja, ni kan ju gissa vem som gick på den? JO JAG!! Fy fan vad nervös jag blev o högröd i ansiktet. Pinsamt. Men jag fick hans autograf i hans nya bok Morberg grillar!
JAG ÄR LYCKLIG!!!! XD


Och som jag påminner folk idag så GLÖM FÖR GUDS SKULL INTE MÖSSAN IMORGON!!!



Kommentera inlägget här: