Johanna Bergvall

Måndag

Kategori: Vardagslivet

Hej alla glada! *eko eko eko...*
 
Haha, känns så vanligt att börja inläggen med att be om ursäkt för bloggtorka, men en anledning till att jag inte heller har lust att blogga är för att jag har tappat läsare och det känns ganska meningslöst att skriva till sig själv.
 
Hur som helst! Denna vecka är sista skolveckan på min utbildning innan jag ska ut på praktik! Tänka sig! Jag är snart utbildad tandsköterska! ^^
Sen att jag bara har en metodövning i morgon eftermiddag och ett prov på torsdag förmiddag betyder att denna vecka är som en variant av ledighet/semester..?
 
I dag har jag inte gjort så mycket, bara suttit framför datorn i köket och beställt kläder och skor från DreamV! ^^
Lyssnat non stop på YOHIO också, jag är lite kär i honom, haha! Ja ja, om en kvart ska jag ned till tvättstugan och när pojkvännen kommer hem ska vi gå till gymmet! Köpte kort för en vecka sedan men inte varit där än... Ingen motivation okej?! Och när jag känner mig pressad för träning får jag ingen lust, men i dag tänkte jag i alla fall lära känna gymmet låt säga.
 
 
Det jag beställde från DreamV! ^^
 
 
Kommentera inlägget här: