Johanna Bergvall

Supergirl

Kategori: Vardagslivet

Kom hem för ett litet tag sedan efter att ha gjort omprov i Anestesi & Farmakologi. Gaah, vi håller tummarna på att jag klara det! Det känns bra på något sätt i alla fall. Känner mig jävligt duktig hur som helst, som aldrig gillat att gå i skolan och varit skoltrött sedan jag var typ tolv år, är snart klar med den här utbildningen! Tänk att det redan gått över ett år!
 
Jag har inte så mycket kläder hemma hos Shinne, så i morgon ska vi ta bilen hem till mig och hämta lite mer kläder och antagligen lite saker, bland annat badmintonracket! Vi ska börja spela badminton! ^^
Hur som helst ville jag inte direkt klä upp mig imorse när jag skulle ha prov, så vad gör man? Man får sno en av pojkvännens t-shirtar, ha ha! Kanske min turtröja när jag gör prov? Återstår att se!
 
Kommentera inlägget här: