Johanna Bergvall

Ändrade planer och nya skor

Kategori: Vardagslivet

 
 
Det blev ingen bio i går! Det visade sig att min ena morbror och hans fru var på en campingplats i närheten där mina föräldrar bor, precis som förra året vid den här tiden! De har dessutom fyra gulliga hundar som jag älskar att gosa med,  så jag följde med päronen dit. Det blev en massa hundmys och senare på kvällen kom min pojkvän förbi och så grillade vi tillsammans! Hur som helst tänker jag och pojkvännen gå på bio i kväll istället! 
 
 
 
Jag och Shinichirou sov över hos päronen i gäststugan och jag följde med mamma och pappa till deras jobb för att hjälpa till med deras flytt av firman! Jag har nu även tagit på mig ansvaret att fixa deras hemsida som aldrig kommit i ordning! När mamma och jag skulle köpa lunch så gick vi förbi den billiga skoaffären på deras gata.  Då jag hade fått pengar av mina snälla föräldrar tyckte mamma att jag skulle slå till på två par skor jag ville ha! Stövlarna kostade 299 kronor och sandalerna 179! Vilket kap va? 
 
 
 
 
Och Chester slog till med lyxig frukost imorse... 
 
 
Kommentera inlägget här: