Johanna Bergvall

Ge blod

Kategori: Vardagslivet

 
OHH MAAAJJ GAAAD! Här vare bloggtorka! *eko eko eko*
 
Sist jag bloggade var på julafton! Jag åkte faktiskt redan på juldagen hem till älsklingen och varit med varann sedan dess. Idag var jag tvungen att åka hem för att Chester inte ska vara ensam, min syster Therése kommer hit om ett tag också (då jag inte kan sova ensam i detta hus). Saknar dock sötnosen redan men ska faktistk dit i morgon redan och sova där en natt, sen tillbaka till Segersäng igen.
 
I morse ick jag ett sms från Blodcentralen, att nu har det gått ett halvår sen jag tatuerade mig vilket betyder att jag får ge blod igen! Så i morgon tänkte jag göra det då jag ändå slutar klockan tolv!
 
 
 
När gulle var och jobbade på lördagsnatten passade jag Pepzi som passade på att trotsa mig två gånger genom att lägga sig på ett förbjudet ställe... :P
Kommentera inlägget här: