Johanna Bergvall

Att ge lokalbedövning..

Kategori: Vardagslivet

Vad sjutton är det med mig?! Jag älskade att blogga förut och uppdaterade minst 1 gång om dagen, men nu har jag fortfarande inlägg kvar från december på min bloggsida och vi är ju för fan redan inne i februari!! Skandal Johanna! Önskade att peppen på att blogga kunde finnas, i alla fall komma tillbaka, men ju mer jag tjatar om det desto mer tröttnar jag på det. 
 
Hur som helst, denna vecka har spruträdda Johannapanna lyckats själv att ge lokalbedövning på min lärare hela tre gånger! Fyra gånger egentligen men första gången fick hon hjälpa till själv att sticka in nålen på sig själv för det var där som det stoppade för mig, sen tyckte jag att det var jättekul....?! WTF?! Haha, gå från att vara superduperultra-rädd för sprutor till att älska att lägga lokalbedövning. Vi ska ju lägga lokalbedövning minst 10 gånger på praktiken, ja det blir ingen match för mig! Jag lär lägga 100 gånger!
 
Kommentera inlägget här: