Johanna Bergvall

Min drömtapet!

Kategori: Vardagslivet

Jag vet inte, men sen jag bestämde motivet på min tatuering (My little pony Rainbow dash) har jag blivit helt besatt av My little pony överhuvudtaget! Googla på lite bilder och fann en tapet som jag lätt vill ha! Mina föräldrar skulle totalvägra, så förstå att att jag längtar att flytta hemifrån!!
Mamma eller någon annan i min familj verkar inte tro på min framtida inredning av min framtida lägenhet. Ni vet, rosa, massa cupcakes deckorationer m.m. Haha, men vänta så ska de få se! ^^



KOMMENTARER:

  • DIn syster säger:
    2012-05-31 | 21:36:43

    Va..skit snack att ingen verkar tro på din stil du vill ha sen i din lägenhet. Du får väl ha som du vill..ingen som bryr sig om det..hahah bara du som tror att ingen accepterar det ;) knasunge

Kommentera inlägget här: