Johanna Bergvall

Kreta dag 1

Kategori: Vardagslivet

Jahapp, Kreta dag ett då! Kom fram kvart över två på natten till Chania och klockan halv fyra på morgonen fick vi äntligen sova! Idag har vi varit på en strand vi besöker varje gång vi är här! Dessutom ligger den vid det hotell som mamma och pappa var på nu i våras, så ja, det blev mingel med greker!
 
Sitter nu ute på balkongen och här är klockan halv sex. Känner att jag har svikit mig själv lite då efter jag slutade "sörjeröka" efter en veckas tid så när jag satte mig ute på balkongen imorse kunde jag inte undgå att ta en cigg av mamma och vips nu har jag ett eget paket. Orkar inte skämmas eller ha dåligt samvete. Jag kommer inte börja röka igen när jag kommer hem. Tycker också att nästan varannan cigg är äcklig, det är mest på morgonen jag känner behov.
Sak samma, nu har jag semester på riktigt! 
Tjingeling!
 
Bjuder på en muppig bild jag tog nyss från balkongen!
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: