Johanna Bergvall

Ny vecka!

Kategori: Vardagslivet

Hej kära blogg!


Här vankas det uppdatering! Ny vecka och nya möjligheter! Jag är personligen superglad att måndagen snart är över! Hade prov i Kariologi imorse och vill inte påstå att det gick bra, men jag håller tummarna såklart! Är lite sugen på att fixa bloggdesignen också. Får se hur det blir med det! Den här veckan är i alla fall skön! I morgon och på onsdag må det vara helt vanliga arbetsdagar (men lite mindre patienter än vanliga fall) och på torsdag slutar jag klockan tre fast då ska jag och personalen till stan för att träffa en tandhygienist (tror jag det var..) de är kompis med. Mingla lite med honom och sedan dra hem. Antagligen börjar min helg på fredag fast jag ska till tandläkaren och eventuellt laga ett hål klockan 11. På lördag sticker päronen till Grekland!


Kommentera inlägget här: