Johanna Bergvall

Mingel & godkänt prov

Kategori: Vardagslivet

Då har man varit i stan och minglat med arbetskamraterna! Tittade på en ny tandvårdsklinik som ligger vid T-bana Rådhuset! Riktigt fräscht och fint! Där vill man jobba! God plockmat dessutom samt de va inte snåla som bjöd på Moët! Riktigt najs! Har nu långhelg fram till onsdag! I morgon är det själv besök för mig till tandläkaren... och jag ser inte fram emot det riktigt.. Ja ja, det måste göras! Igår när jag hade tid över låg jag själv i tandläkarstolen på min praktik och peta lite på mina tänder med undersökningssond och spegel!


Dagens bästa händelse är att jag fick mail från min lärare och i måndags gjorde jag prov i Kariologi och JA jag klarade det!! :D



Vad tycks om mitt nya diadem? ^^ Köpte det på barnavdelningen på Lindex haha! :P
Kommentera inlägget här: