Johanna Bergvall

Dark chocolate wig

Kategori:

Efter en dag i Nynäshamn med ärenden så beställde jag min peruk ganska direkt efter att jag kom hem. Köpte den från Cosplaywigusa och de är riktigt snabba med att skicka iväg varorna! 4 timmar efter min beställning får jag mail om att paketet skickats iväg! Bra service kallar jag detta! I för sig ligger USA 6 timmar bakom oss så det var nog mitt på dagen de fick min beställning. Jag valde billigaste alternativet på frakten så undra hur lång leveransen kommer att ta? Jag skulle faktiskt chansa på en vecka minst i alla fall!


Min beställning från Pinky Paradise där emot har anlänt till Paris i alla fall! Jag hoppas verkligen inte att jag får hem en postbil på måndag för jag är fortfarande inte hemma från Norrland då... Haha!


Denna underbara sak blir snart min! <3
Kommentera inlägget här: