Johanna Bergvall

Fredag, lördag, söndag

Kategori: Vardagslivet

Tjohej! ^^


Jag har PMS och är inte alls på blogghumör, men börjar jag att skriva kan jag inte sluta så nu kör vi! Ha ha!

Fredagen minns jag inte så väl men vi hamna på Pure och jag tackade inte nej till gratis taxi X2 så jag slapp åka tunnelbana under den kvällen! He he! Sov hemma hos Marc som förra veckan och vaknar med ritade skuldror med både konst och text... Gjort av Dessi och kreativitet av Marc.. Tack.. Hur som helst gick det bort med tvål!
Åkte till centralen och umgicks med Kamilla och Jenni! Fikade lite för länge. Så länge att cafébiträdet fick be oss att gå för det var stängningstid, ha ha ha!
Vid fyra-tiden åkte jag hem till syster Emma där jag fick duscha och göra mig i ordning till Marie & Jonny's förfest. Väl där hade vi riktigt kul men visste inte vart vi skulle gå ut så vi hamna på en hemmafest i Mälarhöjden. Där ifrån kan jag säga att kvällen var något galet... Okej, för min del var det en kväll att minnas! Ha ha! XD
Bakisdagen hölls hemma hos Marie & Jonny! Jag och Dessi fick uppdraget att baka bullar! Vi kollade också på Alice In Wonderland!

Vill inte ha PMS, det har tagit mig för lång tid att skriva det här inlägget och sitter och sörjer helgen som snart är slut. Jag som hade så roligt. En av de roligaste helgerna i mitt liv hitills!


Bild från i fredags strax innan jag drog ut!
Kommentera inlägget här: