Johanna Bergvall

Måndag

Kategori: Vardagslivet

Stressig dag kan jag intyga! 11:30 var jag i Skärholmen för arbetsintervjun hos SIX. Det gick strålande tycker jag! Känner på mig att jag gjorde ett riktigt gott intryck! Efteråt åkte jag tillbaka till Stockholms södra och hann med pendeln 12:22! Insåg på vägen att jag inte skulla hinna hem för att käka lunch så jag åt en wrap på vägen mot Segersäng. När jag kom hem hade jag två minuter på mig att byta om och byta skor samt springa till brevlådan och kolla om jag fått papper från Försäkringskassan. Men icke fick jag det! Åkte ned snabbt mot Nynäs och sökte socpengar. Klart ska det krånlga lite, så jag förväntar mig att få ett samtal i morgon. Unnade mig en Piggelin på vägen hem!


Har lyssnat på Do as infinity hela dagen! Blev lite halvgalen till slut och börja prata med mig själv fast jag talade till Ban-chan, hahaha! XD Tackar kära Van och Ryo som hjälpt mig genom dagen <3 <3

D.A.I. - Jidaishin
Kommentera inlägget här: