Johanna Bergvall

Oförskämt billigt

Kategori: Vardagslivet

Visste ni att det är oförskämt billigt att åka till London just nu? Emma och jag är så nära på att bara boka och dra iväg. Seriöst, för cirka 850 kronor var hittade Emma allt detta för flyg+boende+flygbuss!!! Bli inte förvånade om jag någon gång den närmsta tiden skriver att jag ska till London. Det blir inte så dyrt där nere heller för förutom mat och taxi (värt att åka taxi tycker vi) så kommer 90% av shoppingen vara på Primark... och alla vet hur jädrans billigt det är där! Det lär bli ett besök på vårat våffelställe också..



Primark calling!

KOMMENTARER:

  • Andrea säger:
    2011-02-02 | 15:58:18
    Bloggadress: http://deyas-world.blogspot.com/

    gud va coolt att åka till london :D själv vill jag åka dit och till manchester när jag blir äldre :) Min bror skulle åka till london över sportlovet men säger att det är riktigt dyrt att åka dit då det är säsong. vart hittade ni flyg m.m.?

Kommentera inlägget här: