Johanna Bergvall

"Jag sjunger illa men du sjunger förjävligt!"

Kategori: Vardagslivet

Hejsan svejsan! ^^

Dricker kaffe och kör klassikern att leka DJ medan Emma och mamma lägger pussel. Just nu spelas ABC med Anna Book! Hahaha! XD
Emma till mamma: Jag sjunger illa men du sjunger förjävligt!!
HAHHAHAHHAHAH XD

Annars åkte jag ned till nynäs idag för att söka 800 spänn, bättre än ingenting. Sedan träffade jag syster Therése på gymmet och körde hårt! Svettades som fan och fy fan vad skönt det var att träna igen efter flera veckors uppehåll! Hon visade mig en övning ur sitt program. Man kör som stafett med händerna med en tyngd på ett kilo. Det var jobbigt men skönt!

Ne, nu ska jag bleka håret! Lite spontant sådär. Sen ska jag färga det rött, men får vänta någon vecka!


Mitt hår lär nog inte överleva denna blekning...
Får väl skaffa peruk?
Kommentera inlägget här: