Johanna Bergvall

Från söder till norr

Kategori: Vardagslivet

Fåglarna far söderut medan jag, mor och far åker norr. Hade jag varit en fågel hade jag också varit smart att flyga söderut på semester! Vi är på väg till Storuman nu och har faktiskt varit ute på vägen i snart två timmar.
Dagens höjdpunkt har jag redan fått uppleva. Jag älskar att se soluppgången. Ni kanske tycker att jag är konstig (men det är jag ju!) men jag älskar himmelen. Varje gång jag åker fordon kan jag inte undgå att bara sitta och titta ut mot himmelen. Och nu när vi åkte över ängar och solen steg upp blev jag tårögd. Det är så fantastiskt vackert.
Ne! Nu ska jag stänga av datorn för att spara på batteri och fortsätta att lyssna på Do As Infinity medan jag tittar ut mot det vackraste på jorden - himmelen!

Ja, jag har på mig glasögonen idag! Det är inte bra att sova
med linserna på, och jag sover nog lite senare. Har bara sovit
2 timmar inatt.
Kommentera inlägget här: