Johanna Bergvall

Det bästa jag kan ha sett!

Kategori:

Ibland Johanna..IBLAND undrar jag hur du tänker.
Jag läste ju en manga som heter Black bird och kom till kapitel 20, sedan fanns de inge mer kapitel (serien var inte slut). istället för att söka på andra sidor om fler kapitel så är jag så dum som inte tänker på det... Jag hatar när något så uppenbart kan komma att dyka upp i mitt huvud flera veckor senare. Nu hittade jag upp till kapitel 24 på en sida.. O det är sista kapitlet. Vad fan?! Ja ja, ska läsa klart den mangan ikväll då! Den är ju så bra ^w^


Update! Serien var visst inte alls slut efter kapitel 24 >____<''''


Black bird

Sen (jag vet att jag tjatar) har jag nästan lust att säga Inu-Yasha (som är en av mina favorit animes) släng dig i väggen! Jag vet inte men Vampire Knight kan vara en av de bästa animes jag sett! Ännu är jag låååångt ifrån klar men ligger på avsnitt nio. Det finns en säsong två också. Sjukt bra anime, det blir aldrig tråkigt och mer spännande för varje avsnitt!

Vampire Knight
Kommentera inlägget här: