Johanna Bergvall

Ett nagellack som blev till...

Kategori: Vardagslivet

...fler saker än vad jag tänkt att köpa! Under sista lektionen i skolan idag tittade jag på mitt nagellack och fick nog. Bestämde mig för att gå till ÅhlénsÖstermalmstorg för att köpa mig ett nytt nagellack. Oavsett vad det kostar! Skulle jag behöva betala 160 kronor för ett så ska jag ta med fan göra det!

Haha! Jag kommer in på Åhléns och såg att det var massor av folk och hyllorna var nästan tomma. Jag vet att dem ska flytta på Åhléns, men inge mer med det. A ja, jag går och letar efter olika märken. O så ser jag den magiska skylten. "50% rabbat på hela varuhuset, gäller även röda prislappar!"
..........jag fick läsa skylten TRE GÅNGER innan jag insåg det! Haha jag hitta ett nagellack och lite grejor till. Det sluta med att jag gick runt med en kundkorg som alla andra ;)
Är så glad! Har verkligen sparat massa pengar idag! Jag gjorde inget impuls köp...okej då, Twilight skrivböckerna var kanske inte nödvändigt, men det var billigt  ^^''

I alla fall, för allt detta skulle jag ha betalt 698 kronor! Gissa hur mycket jag betala.... 349 kronor!!!!!!!
Bara Twilight DVD boxen kostade i vanliga fall 249 kronor!!! Jag är bäst på spara pengar!
Jag säger ju det! Jag borde heta Johanna Lena REA Bergvall!!! :D

Lista på vad jag köpte:
- Twilight skrivböcker med citat.
- Twilight deluxe 2 disc
- Viva la diva eyeliner
- Viva la diva glitter eyeliner
- Solglasögon
- Gliss hårinpackning
HAHAHA o sist men inte minst...
- IsaDora svart nagellack!
;)

 

Visst gjorde jag en bra affär?

 

 

KOMMENTARER:

  • Carro säger:
    2010-01-30 | 22:53:26

    looks like good stuff ;D <3

  • - Alexandra! säger:
    2010-01-31 | 15:59:52
    Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

    Vilka fynd! Inte för ett dåligt pris heller. :D

Kommentera inlägget här: