Johanna Bergvall

Tyst som en mus?

Kategori: Vardagslivet

Ja, det är snart så. Sedan igår har jag blivit hes i halsen och idag är det som värst. Jag kan knappt prata och när jag väl försöker så låter jag som en hes mus...hur de nu än låter..haha!

Jag spanade efter min Bellaklänning och den lämnade Los Angeles inatt vid ett-tiden. Den borde vara här på måndag! Undra om det är hemleverans eller om jag måste hämta ut paketet...det var en jävla frakt och vara dyr tycker jag. Så hoppas på hemleverans! Haha, men när dem ringrer får någon annan svara för jag kan inte ens prata ju!

Hitills har jag druckit två koppar te med honung i, men tror inte det är lösning på mitt halsproblem. A ja nu är det sportlov i alla fall!! SKÖNT! Dock måste jag plugga lite då jag ligger efter...

KOMMENTARER:

  • - Alexandra! säger:
    2010-02-27 | 20:47:34
    Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

    Oj, vad snabbt dem levererar i såna fall! Alltid när jag beställt från USA så har dem skickat iväg varorna snabbt men det tar minst en vecka från och med det. :O

  • - Alexandra! säger:
    2010-02-27 | 21:51:16
    Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

    sv: Beasås är galet gott!



    Skumt det där, jag har ALDRIG fått hem en beställning efter så kort tid, oavsett varifrån jag beställt (utlandet). =/

Kommentera inlägget här: