Johanna Bergvall

Gott nytt år!

Kategori: Vardagslivet

Egentligen vill jag skriva en sån där utvärdering om året, vad som hänt och så. Nu hinner jag inte med det då jag är hemma hos Kamilla. Kan nog göra det i morgon när jag kommit hem.
Kan nog säga att det har hänt en hel del i år, känns som det i alla fall. Vet i alla fall att den värsta händelsen var när min katt Julia lämnade oss. Det var i Juni och kändes som bara för någon vecka sedan. Fy fan vad jag saknar henne.

Men nu, inga ledsna miner, det är ju nyår! Trots att jag hatar att fira nyår för jag får alltid en "livet är över" känsla och ångest. Ska försöka att inte få någon sådan känsla ikväll.

Ser någorlunda fram emot nästa år. Men vi får se vad som händer och vart ödet tar mig..


Gott nytt år alla läsare! Hoppas ni läser min blogg nästa år med! Allt kan hända! ^^
Kommentera inlägget här: