Johanna Bergvall

Bakom DVD'n fann jag....

Kategori: Vardagslivet

Okej, jag hade inte tänkt att blogga, men nu blev jag så jävla glad. Som jag gnällt om hela tiden så har jag sagt att mitt the sims 3 har varit borta..
I alla fall. Blev sugen på att se på Twilight så jag tog fram dvdn och drog bort "fodralet", mera som ett pappersfodral. O så känner jag något konstigt på baksidan av fodralet på dvdn. Vänder...DÄR ÄR DEN..MITT THE SIMS 3!! SOM JAG HAR LETAT!!!!!

Nu släpper jag den ALDRIG!

Nu är frågan..ska jag spela sims eller se på twilight som jag faktsikt var sugen på att se?
Hmm..hahhaah XD

KOMMENTARER:

  • Kamilla säger:
    2009-11-01 | 10:33:41

    Vadå ditt? DELAD VÅRDNAD! Du borde skicka ner den till mig så jag kan få spela!!! :P

    Eller så prövar jag den när jag kommer hem till jul(bäst så tror jag faktiskt)

Kommentera inlägget här: