Johanna Bergvall

Vin och Robinson

Kategori: Vardagslivet

Sitter här ensam framför datorn o dricker vin. Ofta jag dricker vin/alkohol över huvud taget! Ska man kunna unna sig någon gång ^^. Bara för att man har det så kallat "åldern inne" så behöver man inte supa ihjäl sig varenda helg! Dessutom vill jag inte bli för full. Det räcker med den gången jag insåg att jag var läskigt full och det var fan inte kul. Inte under stunden och verkligen inte efter. Nepp! För mig räcker det att bli så full att jag faktiskt fortfarande vet vem jag är och kan hålla koll på mig själv.....Inte för att jag ska bli full ikväll framför datorn XD haha, ne men det är gott! Ska se om jag inte kan bjuda Kami på lite vin senare :)

Jag är inte nöjd med årets Robinson vinnare Ellinor (Ellenor, eller hur fan hon nu stavar sitt namn). Jarmo kämpade bäst och betedde sig som en riktig överlevare. Han till och med skadade huvudet och blödde, o ändå tog han sig en plats i finalen. Jag tror att han inte vann för att dem som skulle rösta tyckte han var konstig, eller inte gillade honom helt enkelt...bara för att han ägde er alla. Ellinor där emot fick man inte se mycket av under hela tävlingen och framstod som att hon gjorde ingenting för gruppen, o så vinner hon......ARRGHH! A ja, Jarmo är en vinnare för mig. För, som pappa sa; "Hade det här vart Robinson PÅ RIKTIGT hade Jarmo deftinitivt överlevt längst"

Imorgon (om jag inte har fel nu) så kommer trailern för New Moon komma ut på MTVs hemsida. De ska ju visa trailern nu på galan inatt men såklart får inte vi i Sverige se galan för än den 3 juni. Blä!!! :(

Kommentera inlägget här: