Johanna Bergvall

Mini-PC

Kategori: Vardagslivet

Så där ja! Idag efter skolan åkte jag till mina föräldrars jobb och drack bland annat kaffe. Jag målade en tupp också....Ja, något pappa skar ut på den coola maskinen de har. Sen efter jobbet gick vi till The Phone House och köpte oss en mini-PC. Den är jättesöt och mysig! Fortfarande lite ovan med tangenterna om vart alla sitter, eftersom jag är van vid min dator.
Hahaha, det roliga är att mamma ska köpa en precis likadan dator imorgon!Hahahah typiskt min mamma. Syster Emma och jag tycker att det är onödigt för mamma har ingen nödvändighet för en egen dator. Hon vet knappt hur en dator fungerar. Men jag sa det att man lever bara ett liv, och vill min mamma som är okunnig inom datorer skaffa en dator, så ska hon det också! Jag har hela mitt liv på mig att lära henne.
Kommentera inlägget här: