Johanna Bergvall

Tandläkare kan tydligen vara heta!

Kategori: Vardagslivet

Det finns inte så mycket att blogga om när det är sommar. Man är helst ute och solar om dagarna. Fast jag följde med syster Therése till tandläkaren i Nynäshamn idag...OMG VILKEN SNYGG TANDLÄKARE HON FICK! Han kan inte ha vart över 25 år! Riktigt het.

Jag som trodde och såg fram emot att Kami skulle komma hem idag....hon kommer tydligen hem på onsdag... faan jag saknar henne ju! o på onsdag är jag i Enköping eller Eskilstuna (nej jag vet inte riktigt, nått av dem två) för min moster fyller 60 år.  Så jag får väl umgås med Kami på torsdag. Men då hinner hon komma hem i lugn och ro och läsa min blogg så hon vet hur mycket jag har saknat henne! (HEJ KAMI! ^___^)

På fredag ska jag Ä N T L I G E N få gå till mammas frisör för att bleka och färga håret!!!!!! Om jag inte kan få blont hår så kommer jag förmodligen välja chokladbrunt. Fy fan vad jag ångrar att jag färgade håret rött...hur dum får man bli egentligen?!

Nu ska jag ned till köket igen och kolla hur det går för Emma som bakar bröd. Nej vi har inget bröd hemma!!



Kommentera inlägget här: