Johanna Bergvall

Tack för att fredag finns!

Kategori: Vardagslivet

Usch vad trött jag är. Kom hem klockan halv åtta skulle jag tro. Efter att ha ätit middag somnade jag i vardagsrummet. Klockan elva blev jag väckt...aaaahhh..Köpt en kjol idag som mamma älskar! Hon funderar på att köpa en till sig själv fast i blommigt mönster.
Idag var de öppet hus i skolan. Orkar inte berätta om de..Låt säga att jag stannade kvar i skolan i onödan..Vi hade tre timmars håltimme..fy fan..

Imorgon är det fredag....Denna vecka har gått extremt fort för mig. Egentligen borde det vara onsdag för mig. Var hemma både tisdag och onsdag. Skönt egentligen...Som sagt..är trött och orkar inte skriva..

God natt

KOMMENTARER:

  • linda säger:
    2009-01-30 | 11:01:11
    Bloggadress: http://openupyourmind.blogg.se/

    aa det är den första boken jag letar efter, helt slut :p haha aa jag får kolla. tack :)

Kommentera inlägget här: