Johanna Bergvall

Sims trubbel

Kategori: Vardagslivet

Har sovit nästan hela dagen. Kommer ned till vardagsrummet och saker står överallt. Tydligen kan inte Telia sköta en enkel upptadering utan att allt ska paja. Så vi kan inte se på TV! Hur länge det kommer pågå vet vi inte, kan bara vänta. Synd för jag vill verkligen se Victoria's secret fashion show 2009 på kanal 3 klockan 20:00!!!!! Hoppas det går att se de på tv3play senare.

Haha min simfamilj börjar gå under! Mina karaktärer fick en son, men jag gillar att spela sims med flickor så jag såg till att de skulle få barn igen. Dessutom köpte jag en grej som gör att de e större chans att de får tvillingar eller trillingar - någon av dem måste ju bli en flicka? Det funkade tydligen inte o de fick en pojke igen!!!! Sen tänkte jag "nu jävlar.....!!" så ja fixa en grej o så fick dem äntligen tvillingar!!............TVÅ POJKAR!!!!!!! Så nu är dem en familj på sex personer, o ja klarar inte av att spela med så många. Max tre simmar per familj klarar jag av.
Men ja ska fan klara det! Inga fler barn får dem nu men fan om inte sönerna får flickor!!!!

Kommentera inlägget här: