Johanna Bergvall

Välkommen till min nya blogg!

Kategori: Vardagslivet

Jag spar på krafterna genom att ha kvar "välkommen" rubriken. Välkommen vill jag nog inte säga. Mera sagt...Läs eller inte, I don't care. Jag är för lat för att logga in på mitt bloggspace-konto o få massa jobbiga "din kompis har skrivit ett blogginlägg". Jag bryr mig faktiskt inte om jag inte får några läsare, bara jag får skriva av mig. Som ett stöd för det nya året som kommer eftersom jag har ärligt har ett helvetes år bakom mig, år 2008. Två dödsfall och övervikt är lika med depression. Jag ska vara ärlig mot mig själv och andra här. Det kan vara ett nyårslöfte; att inte ljuga.
Okej då, "Välkommen till min nya blogg!"

KOMMENTARER:

  • TESS säger:
    2008-12-30 | 23:23:20
    Bloggadress: http://[email protected]

    Hejsan :) Välkommen hit själv! Har din dag varit bra idag? :D

  • CarrCarr säger:
    2009-01-02 | 22:37:47

    jag kommer troligvis vara din trognaste läsare :P nu när jag vet att du har en ny blogg som jag kommer komma ihåg namnet på :D

Kommentera inlägget här: