Johanna Bergvall

Fixa o trixa.

Kategori: Vardagslivet

Sorry men jag har ingen lust att fixa designen på bloggen än, eftersom jag är besatt av böckerna Twilight, New moon och Eclipse. Dock läser jag dem på svenska eftersom min kunskap i engelska är inte så bra.

Jag måste läsa, så är det bara. Jag har läst första och andra boken sammanlagt (i tid) mindre än ett dygn. Nu ska ja påbörja tredje boken....

Förlåt min kära blogg, jag upptaderar imorgon.. om jag inte läser nu kommer jag få ont i hjärtat av längtan...

KOMMENTARER:

  • katie säger:
    2009-01-05 | 23:10:38

    Jag älskar oxå Twilight, jag blev besatt när jag läste första boken och läste sedan alla fyra på typ en vecka, jag läste såklart på engelska, originalspråket vill jag ha det på ;) den sista boken är så himla bra, enligt mig den bästa i serien, jag önskar att Stephanie Meyer skriver en till fortsätning:(

Kommentera inlägget här: